Tottakai pukkien päälle, eli kaikkien kommenttien perusteella homma menis jokseenkin näin:
1. Auton sisällä ota keskikonsolista takatuhkis irti, alta pari ruuvia auki. Nosta vaihdekepin nahka pois, löytyy pari mutteria jotka pitää avata. Nosta keskikonsoli paikoiltaan.
2. Vaijereiden säätömutteri löytyy käsijarrukahvan takaa, poista mutteri ja irroita vaijereiden päät siitä rautaluiskasta.
3. Nosta auto tunkilla ylös pukkien päälle/nosturilla ilmaan ja irroita renkaat.
4. Irroita pakoputken lömpösuojan muoviklipsut, kääntämällä 1/4 kierros.
5. Aukaise rummut ja irroita vaijerin pää jarrukengissä, naputtele vaijerin holkki irti jarrukilvestä.
6. Irroita vaijerit kannakkeistaan.
7. Kasaus järjestyksessä 6, 5, 4, 3, 2.
8. Poljeskele jarrua muutamia kertoja, vetele käsijarrua päälle ja pois.
9. Mikäli käsijarru pitää hyvin, mutta kahva nousee liian ylös, säädä auton sisältä.
10. Kasaa keskikonsoli vaiheen 1 mukaisesti.