Epäilemättä, mutta olisikin kiva tietää millaisia paineita täyttö/testikoneet käyttävät. Vai nuoko ne ovat, eli tiiviys testataan pitkällä 1 barin alipaineella ja täytössä tulee 4 baaria painetta?
Muutama tunti vappuaatosta aherrettu autokatoksessa. Yritin taas irrottaa keulamuovia, mutta en päässyt yhtä uutta (turhaa?) pulttia pidemmälle kuin edellisellä kerralla Ei missään näy lenkkejä joita pitäisi jollain rautalangalla availla... apuva... "%¤/"&##! Irroitin siis yläpultit tuulihaan ympäristöstä ja alta pultit etu/sivureunasta sekä yhdet etupyöräkaivosta. Autoa kun en yhtään tunkannut, ei lokamuovin ja lokarin välistä näe oikein mitään mikä auttaisi.
Onneksi älysin että kennot saa irroitettua koneen suuntaan irroittamatta keulamuovia, näin ainakin luulen vielä tällä hetkellä. Moottorin jäähdytysveden kennon sain vartin mietiskelyllä ja vähän turhalla purkamisella yläpäästä irti ja kallistettua konetta kohti. Vesiletku ottaa hieman koneeseen kiinni, mutta eiköhän se siitä. Ehkä siitä välistä saa ilmastoinnin kennon vetästyä pois kunhan saan putket irti, toisen letku lähtee inhottavasti auto keulan puolelta näkymättömissä... Näki hyvin kennossa olevan reiän paikan, iso läikkä vihreää väriainetta. Jatketaan vappupäivänä.