Auto: 2011 3008 1,6 HDi 110 Sport 2Tronic (135 000 km).
Mitä sanotte tästä.
Tiesittekö, että ko autoja koskee 120 000 km jälkeen takasinkutsu korjaamolle jakopään ja kampiakselin päässä olevan rattaan vuoksi.
Oma automme on juuri merkkiliikkeessä työn alla. Alkuperäinen syy korjaamolle vientiin oli vaihteistoöljyn vaihtaminen kun se ei kuulu huolto-ohjelmaa. Tässä yhteydessä myös avoin takaisinkutsu huomattiin.
Nyt korjaamolla jakopään vaihtamisen yhteydessä on mottori irroitettu kannakkeesta (näin ilmeisesti hihnanvaihdon yhteydessä täytyy menetellä) sillä seurauksella että moottori on pudonnut alaspäin ja kun ei ollut kai riittävästi tuettu, on pudonnut nosturin päälle siten, että ainakin öljypohja on vaurioitunut.
Lähden kohta selvittelemään asiaa. Nyt kysyisin: Mitä muuuta on voinut tässä repsahduksessa rikkoitua ja olisi syytä tarkastaa?