Jos sitä prässiä ei ole käytössä, niin takimmainen hela vaikka sillä rälläkällä ja etummaiseen voi käyttää vaikka rautasahaa. Sisäholkki ja kumi ensin irti, sitten ulkokehään rautasahalla yksi tai useampia avauksia. Tukivartta täytyy tässäkin varoa.
Kiinnitettäessä takimmaisen helan asento on tosiaan tärkeä ja se, että kiristää etummaisen helan pultin siten että tukivarsi normaalissa asennossaan. Eli ei nostetussa autossa jousijalan päässä vaan kiristys esim vasta sitten kun auto on tassuillaan. Näin niillä kumiheloilla on jopa mahdollisuus kestää hetken aikaa.
Helppo ja edullinen keino hoitaa remppa lienee, että irroittaa tukivarren, ostaa osat, vie romut pajalle jossa prässi ja kiinnittää ehjän tukivarren, mutta tämä vaatii tietysti sen toisen auton.