Niin se taisi tehdä mullakin Siis ajaa läpät tiettyihin asentoihin jos ohjausjohtoa ei ole katkaistu.
Noniin, nyt ollaan samalla kartalla
Näinhän se tosiaan ajaa läpät kiinni jos sitä johtoa ei ole katkaistu, mutta kun se johto on katkaistu niin voi itse valita mihinpäin webaston kanssa sitä ilmaa puhaltelee. Jos joku miettii miten se ilmenee onko tuo ko. johto katkaistu niin se on hyvin helppo todeta. Jokaikinen kerta kun auton käynnistää on asetuksissa 21c ja auto-asento päällä, vaikka olisi jättänyt esim. maksimilämmöt asetuksiin.
En tiedä miten topicin aloittaja toimii, mutta jos auton sammuttaa ilmastointilaitteen ollessa asennossa AUTO niin puhalluksen suunta voi olla melkein mihinpäin tahansa. Tällöin ei välttämättä pikkupakkasessakaan sula lasit 15min lämmityksellä. Itse olen ollut huomaavinani kabiinin lämpeävän parhaiten kun puhalluksen suunta on suoraan eteenpäin, mutta silloin ei lasit sula niin tehokkaasti. Mielestäni lasit taasen sulaa tehokkaimmin puhalluksen oltuna suunnattuna tuulilasille (oma nappi ilmastointipaneelissa), mutta silloin ei taas kabiini lämpeä niin tehokkaasti. Lämmöt asetan aina maksimille. Tosin jos on lukaissut webaston ohjeet asiasta niin sielähän tuo suositeltu toimintatapa kerrotaan