Auto: 2002 406 GW 2,0 HDi 110.
Eilisen päivän vietin auton alla ihmetellen tätä pyörän reilua negatiivista camberia. Auton ollessa nosturilla on vasen pyörä suorassa mutta oikeassa on edelleen negatiivista camberia. Tukivarsissa tai apurungossa ei ole silmin havaittavaa vikaa. Hommasin AVK:lta molemmat poikittaiset tukivarret hyvillä puslilla (osat 1 ja 2), tosin ainoastaan alempi jousen alle tuleva (osa 2) onnistuttiin vaihtamaan. Samalla vaihdettiin pusla 7 uuteen. Ylemmässä sisempi kiinnitys oli sen verran ahdas, ettei lähdetty yrittämään. Apurungon alas ottaminen varmasti helpottaisi tilannetta paljon mutta siihen nyt ei ollut mahdollisuutta.
Joka tapauksessa tilanne ei muuttunut, camberia oikealla on liikaa edelleen sekä vapaasti roikkuessa että pyörillään. Eron huomaa paljaalla silmällä vasempaan puoleen. Aurauksen säätö ei vaikuta camberiin havaittavasti.
Onko ideoita mikä tuohon auttaisi?