Kyllä se likimain tuohon kuuluu, missä se nyt on. Tosin jotenkin tuo ei ole ihan oikein asettunut tuo systeemi. Tuo systeemihän toimii ymmärtääkseni seuraavasti: Tuon kysymäsi osan toinen pää on viistetty. Säätöpyörä liikkuu kengän mukana rumpua kohti kun jarrutetaan. Kun jarru on oikein säätynyt, liikkuu hammaspyörä vain tuon "terän" suoralla "teräosalla", eikä säätöä tapahdu. Kun jarrun tyhjä liike kasvaa suuremmaksi, liikkuu säätöpyörä tuon terän viistetylle osalle, ja pyörän palautuessa jarrua päästettäessä, terä osuu eri hammasväliin kuin alunperin. Tällöin tuo terä kääntää säätöpyörää hieman kierretangossaan ja jarru kiristyy.
Edellytyksenä säädön toiminnalle on tietysti se, että tuo säätöpyöräsysteemi pääsee liikkumaan kaikin puolin, eikä ole jumissa. Kannattaa siis jarruja avatessa kokeilla, ettei pyörä jumita kierteillään jne. Tarvittaessa pesu jollain lamppuöljyllä tai bensalla ja kiertelyä ja herkistelyä.