Turun suunnalla ompi.
Ja tosiaan imusarja tuli otettua auki ja ei se tiiviste ainakaan päällepäin näyttäny huonolta, mutta vaihdoin kuitenkin uuden ja se pisti myös merkille kun piruuttani katsoin taaimmaisten tulppien kunnon niin autosta löytyy kahta eri NGK:n puolaa.
2 niistä on U5008 184N ja loput 4 on U5008 166N. Ja mikä on erikoista näissä kadessa puolassa on se, että ne tuntuvat hylkivän tulppaa kun taas nämä neljä niin pitävät tulpan lujassa otteessa kiinni niinkuin kuuluukin. Ja katsoin, että näissä 184N puolissa sisällä oleva kierre jousi on huomattavasti kapeampi kuin näissä 166N mallisissa. Voisi tässä mahdollisesti olla syy? Eli onko mulla tossa nyt 2 väärää puolaa paikallaan?
Myös näissä kahdessa oli nipparit vielä varmistamassa liittimen kiinnityksen.