Juu, se kaksoisrele ruokkii kytkentäkaavioiden mukaan mm. bensapumppua (kolarikytkimen kautta!), sytytyspuolaa, ECUn pinniä, eri antureita ja suuttimien pluspuolta (ecu vetää maihin ruiskutettaessa).
Omassa 1.8 8v xu7jb-koneellisessa satunnaisen käynnistymättömyyden johdosta purin tuon monitoimireleen puukolla alareunasta kampeamalla, pienen ähräämisen jälkeen koko kuori rapsahti suhteellisen siististi irti. Se on vissiin ultraäänihitsattu/liimattu kiinni. Ilman kuorta releiden kunnon pystyy toteamaan: mikäli kontaktit näyttävät siisteiltä ja liikkuvat hyvin, yleismittarilla mitattaessa kontakti syntyy & käämien vastukset ovat suurinpiirtein samat ja releet vetävät kun autoa yrittää startata, vika todennäköisesti ei ole releessä.
Autossa kuori avoinna bensapumpun relettä pystyy testaamaan painamalla kontakti sormella varovaisesti kiinni, mikäli bensa alkaa virrata (kuuluu kohinaa paineensäätimestä & letkuista) ainakin bensapumppu pelaa ja kärjet eivät ole hapettuneet. Mikäli startatessa kärjet liikkuvat, pitäisi bensaakin siis tulla.
Loppujen lopuksi omassa tapauksessani vika löytyi ajonestolaitteen silmukasta, joten liimasin pikaliimalla tuon releen kuoren takaisin paikoilleen, hyvin se on ainakin vuoden päivät "valohoidon" jälkeen pelittänyt.