Kirjoittaja Aihe: 307 - Viiksikytkinpaketin vaihto  (Luettu 25542 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

30Lover

  • Vieras
Vs: 307 - Viiksikytkinpaketin vaihto
« Vastaus #45 : 19.04.2018, 11:08:26 »
Mutta mutta, ei tarvi lyyä mitää laitetta kiinni autoon ja nollailla koodeja sun muuta?

Alf

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 84
Vs: 307 - Viiksikytkinpaketin vaihto
« Vastaus #46 : 27.04.2018, 14:41:04 »
Ei tarvitse kytkeä vikakoodinlukijaa tai kuittailla mitään.
Köyhän miehen aristokatti 406 2.0 ST Executive GW 12/2003

Hefner

  • Vieras
Vs: 307 - Viiksikytkinpaketin vaihto
« Vastaus #47 : 14.07.2021, 16:00:00 »
Nostelen vanhaa aihetta, kun ei osaa enää itse ratkaista ongelmaa.
Viiksipaketti oli irti ja palutusongelma korjattu, sekä äänimerkkikin saatiin toimimaan. Kaikki niputettu ja kaikki toimii. Paitsi valot, palaa siis pitkät kokoajan. Nyppäsin johdot irti polttimoilta, niin kehtaa ajella.
Viiksestä kun valitsee valoja niin on aina valot päällä ja ilmaisesti tuossa asennossa, jossa pitkätkin toimii.
Mikä multa on voinut menmä väärin? Viiksi oli tietty irti paketista kun sitä palautusosaa viilasin. Onko viiksi jotenkin mahdollista saada väärille urille?

Plaza

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 25
Vs: 307 - Viiksikytkinpaketin vaihto
« Vastaus #48 : 06.10.2021, 01:35:39 »
Onkos joku onnistunut vaihtamaan tuota ”clock spring” spriraali kaapelia vanhaan viiksipakettiin? Varaosa spiraali löytyy, mutta tuo arveluttaa millä se on piirissä kiinni? Ei taida olla ihan plug and play. Meneekö juotoshommiksi? Joku jolla viiksipaketti ollut purettuna osanee auttaa?