Takapäässä toinen ABS-anturi näytti aavistuksen vääntyneeltä kun nuo kengät sinne vaihdoin, mutta kevyen oikaisun jälkeen on nyt silmämääräisesti kohtisuorassa hammaskehään nähden. Vai onko tuo ihan nanomillistä kiinni tuo toimiminen. Service Boxin kuvan mukaan vetoakseli näyttää olevan ihan yhtä puuta, liekö silloin vaihdettavissa erikseen tuo ulompi nivel. Että onkin osattu tehdä pöljä ratkaisu noiden hammaskehien suhteen, selkeästi insinöörien taidonnäyte. Noh, viikko aikaa paikallistaa ja korjata vika. Katsastus setä todnäk antaa muikkarin jos alkaa ABSit raksuttaan jarrupenkissä.
6 vuotta tässä saikin ajella ilman ihmeempiä vikoja, poislukien normaalit kuluvien osien vaihdot.. Muuten loistava ajopeli, vaikkakin tuon Sportin voi laittaa lainausmerkkeihin.