Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku
Tämä aihe
Tämä alue
Koko foorumi
Google
Bing
Uutiset:
Selvisikö autosi ongelma - kerro ratkaisu myös muille
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Peugeot-foorumi.com
»
Tekniset aiheet
»
Tekniset aiheet
»
607
»
607 - Vauhtipyörä (HDi)
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: 607 - Vauhtipyörä (HDi) (Luettu 1182 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hurulau
Vieras
607 - Vauhtipyörä (HDi)
«
:
03.08.2017, 19:47:46 »
Auto: 2005 607 2,2 HDi (2. mallisarja, 98 kW).
Onko parempi laittaa kiinteä vauhtipyörä vai uusia kaksoismassa? Kannattaako laittaa sachs vai kestääkö Valeo, LUK ym.?
Minkä merkin kytkinpaketti on järkevin/kestävin laittaa kyseiseen autoon?
Kirjattu
S_a_m_i
Käyttäjä
Viestejä: 711
Vs: 607 - Vauhtipyörä (HDi)
«
Vastaus #1 :
04.08.2017, 14:58:58 »
Kaksoismassa, jos et halua kampiakselia katkoa. Kytkimeksi joku tunnetun valmistajan setti. Mainitsemasi kuuluvat tähän ryhmään.
Kirjattu
Nykyiset:
P406 Coupe 3.0 V6 -01, P406 Gw Executive Hdi -04, P405 Mi16 "projektointia" -90, P405 Mi16 -91, P205 Gti 1,9 -90, P205 Cti 1,6 -87, P205 Gti 1.9 Dimma -88
Exät:
P306 Hdi farkku -00, P406 Hdi -99, P306 Gti -00, P405 Mi16 -88, P405 Sri -93
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Peugeot-foorumi.com
»
Tekniset aiheet
»
Tekniset aiheet
»
607
»
607 - Vauhtipyörä (HDi)