Kirjoittaja Aihe: 508 - Polttoainekäyttöisen lisälämmittimen toiminta (HDi)  (Luettu 62258 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
Ja ilmeisesti Kahan sivuilta löytyvät liikkeet ovat sitten valtuutettuja?

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 4 800
No minä ainakin varmistaisin tuon jälleenmyyjän kautta, että missä se pitäisi asennuttaa tai ovatko tuollaisen listan paikat ok. Voihan sitä toki kysyä suoraan maahantuojaltakin.

Kari

  • Vieras
Auto: 2011 508 SW Allure HDi 163 FAP.

Samaa vikaa, eli webastoa ei saa ajastettua ilman että auto on käynnissä. Ja kyllä nämä pitäisi toimia ilman mitään tonnin lisäosiakin. Tai faceliftiä.

Kauppalopo

  • Vieras
Tämä on joku asetuskysymys, mulla erimerkkisessä autossa webastoa/eberiä/tjsp ei saa ajastettua auton ollessa käynnissä. Ekaa kertaa tuollainen mukavuusvaruste ja nuukana tilasin ilman kauko-ohjausta, mutta nyt polttelee kaukkarin hankkiminen...

Active

  • Vieras
Peugeot 508 1,6 HDi

Itsellä nimenomaan ajastus( silloin kun se onnistuu!?) täytyy tehdä virrat päällä. Auton käydessä ei onnistu vaikka tällainen muistikuva minulla on alkusyksyltä kun kokeilin eka kertaa webastoa. Auto on tosin ollut huollossa joten olisikohan joku päivitys asiaan tullut.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
Mun mielestä isoin bugi tossa webastossa on se, että puuttuu nappi, jolla sen saisi välittömästi käyntiin yhdellä painalluksella niinkuin jälkiasennuskellossa on.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 874
  • 407 3.0 V6 Sport
Tehtaalle voisi esittää nuo toiveet. Kukahan on todennutkaan, ettei alkusarjan autoja kannata havitella  ;) Faceliftissä kaikki on toisin...näkyvä ja näkymätön.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
EL-CAR Vantaalta antoi tarjouksen tuosta Kahan paketista asennettuna (paketti 688 ja asennus 325) yhteensä 1.013 €. Alkaa kuulostaa halvalta tuo 750 €.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
Kukaan ei vissiin edelleenkään ole asentanut kakea?

Leo

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 38
  • 508 1.6 THP Aut. ´12 / 3008 1.6 HYbrid4 '21
Mielenkiinnolla myös minä odotan käyttökokemuksia 508:aan kaukosäädön asennuttaneilta verratakseni niitä 607:sta saatuihin omiin kokemuksiin. Jo aiemmin todettua se, että 508:ssa tehtaan ajastusjärjestelmä deaktivoidaan asennuksen yhteydessä.

matkalahna

  • Vieras
Auto: 2011 508 SW Allure HDi 163 FAP.

Samaa vikaa, eli webastoa ei saa ajastettua ilman että auto on käynnissä. Ja kyllä nämä pitäisi toimia ilman mitään tonnin lisäosiakin. Tai faceliftiä.

Sama auto, mutta sedanina. Ajastus onnistuu ilman, että auto on käynnissä. Virta luonnolliseti täytyy kytkeä päälle.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 718
Olikos noissa nyt sellanen webasto, että kellolla valitaan lähtöaika, niin webasto on sitä lähtöaikaa ennen 30min päällä.
Peugeot 3008 hybrid

JariL

  • Vieras
Pari kertaa nyt olen ehtinyt webastoa kokeilla ja niin se menee että ajastetaan se aika koska auto halutaan lämpimäksi eli lähtöaika. Sitä en tiedä koska lämmitin sitten osaa käynnistää itsensä kun lämpötilat vaihtelee.
Komppaan Matkalahnaa eli riittää että on virrat päällä niin pääsee ajastamaan.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
Nyt sain hinnan UAV:ltä. 850 € asennettuna.

drinkalot

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 566
Espoon erikoisvarustelun hinta T91 kakella 750 € ja T100HTM kakella 850 €.

T91 kaken jos valitsee, niin ei voi enää ohjelmoida, vain on/off jää käyttöön.

Pelkkä asennus tarvikkeineen on 350 €, eli jos ostaa itse kaken muualta niin on aika lailla halvempi. Esim Eepperissä tuo T100HTM kake on 390 €, jolloin hinnaksi tulisi yhteensä 740 €.
« Viimeksi muokattu: 24.01.2012, 10:22:05 kirjoittanut drinkalot »