Nyt on hommat sillä mallilla että perunankeittokuvake on taulussa niin usein kiusaamassa että laitoin tilaukseen yläpään tiivistesatsin, kannenpultit, kuningaspultin, jakohihnasetin, turbon asennus-sarjan ja kannentiivisteenkin otin samaan pakettiin nykyisen paksuisen ihan siltä varalta että jos sattus niin hyvä munkki että menis ilman oikasua. Tuossa on varmaan kaikki mitä tarviin ja ehkä jotakin liikaakin mutta ei heiluta budjettia juurikaan niin varalta otin. Korkeepainepumppuun on jo tiivistesatsi hyllyssä ja pressureregulator on matkalla sekin.
Nestettä ei vaadi lisää kuin hyvin harvoin vaikka tuo valo palaakin kun se syttyy millon mitenki ja kun korkin aukasee jäähtyneenä kovan pihauksen kera niin aina on nestettä näkyny ja lisää ei oo paljoo menny vaikka ylävesiletkusta puristellen on ilmakuplia kuulunukki termarin ja syylärin välilllä. Neste kiertää konneessa normaalisti ja lämmöt pysyy hyvin kabiinissa niin oma tulkinta on että ylimmäräset kaasut painuu termarin läpi syylärin yläosaan ja paisariin ja se nestetason alhasuusmerkkivalo syttyy aina kun on kaasukupla paisarissa oottamassa että korkin paineraja aukee. Merkkivalo reagoi esimerkiks kaasun pohjaan painamiseen syttymällä ja sammumalla.
Reinzin ja Elringin välillä arvoin nuiden tiivisteosien suhteen tovin mutta päädyin sitten Elringiin kun joissakin keskusteluissa hiukan mollattiin Reinzin nykylaatua. Molemmat merkit on ilmeisesti keskimäärin laadukasta kampetta.. jakohihnasetti tulee mallia Gates.