Kävin sitten merkkihuollon korjaamopäällikön juttusilla. Oli sitä mieltä että värinä ratissa on ominaisuus, ääni ei. Pumpun imuletkun asennon vaihtoa on kuulema tehty mutta letkuja ei ole vaihdettu. Ranskan palstalla oli lainaus jostain PSA tiedotteesta. Ilmeisesti kehotus on vaihtaa vanha paineletku 4014R8 numeroon 4014FN ja lisätä öljyn pintaa 25mm yli max merkin mikäli autossa on tehostimen öljyn vaahtoamisongelmaa. Saksan palstalla taas kerrottiin että uusi letku on pidempi ja siinä on paineiskuja vastaan vaimennin.
Olisiko tässä nyt esillä kaksi ongelmaa. 1.Pumpun säiliö on sen mallinen että sinne jää ilmaa juuri imuletkun pään kohdalle eli aiheuttaa tuota vaahtoamisongelmaa. 2.Autoissa jossa pumppu on parannettu, ääniongelma aiheutuu pumpun paineiskuista.
-M