Auto: 1999 406 GW HDI 2,0 (110 hv).
Kytkin alkaa olla loppusuoralla pikkuhiljaa, vaihteet vaihtuvat huonosti ja luistoa on vähänkin nopeammassa kiihdytyksessä. Tehoboksia on ihan turha pitää kiinni, vääntöä tulee niin paljon "liikaa" että hankala ajella ilman momentin karkaamista pahanhajuiseksi katkuksi.
Proggiksena tulisi siis olemaan heittää se kaksoismassavauhtis sieltä hevon kuuseen ja laittaa kiinteä tilalle samalla kun kytkimen vaihtaa. Mutta mitenkäs nämä osat ovat yhteensopivia? Jos romikselta keikkaa 90heppasen hdi:n vauhtipyörän niin tämähän on melko varmasti sopiva limppu aina koneen päähän mutta entäs se kytkinsarja sitten? 110heppasen levyä on huono käytellä koska levyssä ei taida olla jousia pehmentässä toimintaa ja 90heppasen kytkinlevyissä taitaa taasen olla 18uraa ja 110heppasessa 21uraa (vai meneekö ihan metsään?).
Anglokaanisesta tasavallasta saisi tietty tilattua Valeon täydellisen paketin posteineen noin 350 e mutta jos tässä yrittäisi jotenkin venyttää senttiä keikkaamalla se alta satasen vauhtipyörä romikselta ja siihen sopiva kytkinsarja pelkästään vaikka sieltä englannista?