Jarrunesteen saanee vaihdettua...
Kyseisellä menetelmällä ei oikeastaan vaihdu ABS/ESP autoista. Paineistettu (ABS pumppu avustettu), paineistuslaite (esim. Eezibleed tmv.) tai poljinavusteinen vaihto on toimiva. Alipainevaihdossa ilmaus on epävarmaa.
Työsylinterien (ts. pyöräsylinterien) männät kannattaa painaa ensin sisään.
- letku ilmausnippaan. Toinen pää pulloon, jossa pohjalla hieman vanhaa nestettä. Letkun pään oltava nesteessä
- avataan ilmausnippa ja painetaan mäntä/männät pyöräsylinteristä hitaasti sisään
- suljetaan ilmausnippa
- poistetaan pääsylinteristä suurin osa jarrunesteestä, kaadetaan tilalle tuoretta jarrunestettä.
Järjestelmän ilmaus tehdään perinteisesti eli polkimella ensin männät/palat/kengät palautetaan vasten levyjä/rumpuja. Ilmaus perinteisesti 'paine, auki, pohja, kiinni' menetelmällä - taikka jos paineistuslaite käytössä niin valuttamalla kustakin pyöräsylinteristä - hydraulipiirissä pääsylinteriä kauimmaisesta työsylinteristä lähimmäksi edeten.