Moro. Vielä ainakin kerran piti palata tähän kyseiseen aiheeseen.
Nyt, kun lopulta löysin sen oikean anturin, kiitos neuvosta Mikalle, (ja on näköjään tullut kuvallisetkin ohjeet viime kerrasta) niin olihan se ihan märkä/likainen...seuraavaksi eculta irroittelemaan liittimiä, niin eiköhän siitä ensimmäisestä minkä irroitin valu nestettä.
Kuivasin liittimiä ja ecun pistoketta ja vaihdoin siihen anturille uuden tiivisteen. Näyttäisi nyt muutaman päivän ajelun jälkeen siltä, että ei pahempaa tuhoa saanut aikaan. Eli varmaan tuo neste yhdisteli noita pinnejä, mikä noista SamiK:n linkissäkin näkyvissä kuvissa erottuu.
Ja juuri tuota samaa asia ihmettelin, mitä SamiK kirjoitti, kun hiplailin sitä anturia, että ei mene minun järkeen miten tuo neste pääse noihin johtimiin
. Voisiko olla, että jos se anturi on paikallaan ollessa juuri vaakatasossa, niin tuo vuotava neste ei valu pois vaan vierii sitä liittimen runkoa pitkin aina sisälle asti tuohon liittimeen? En tiedä, mutta oudolta tuo kokonaisuudessaan vaikuttaa.
Tuo nestehän tuskin ihan heti kokonaan poistuu noista johtimista, kun on sinne kerta kerran päässyt. Mutta tarkkaillaan tilannetta ja kuivataan aina jos sitä vielä havaitaan.
Kaikille neuvoja antaneille kiitokset, olisi ilman niitä ollut aika vaikeaa kyseinen ongelma ratkaista.