Vielä sen verran, että on kyllä aika vaikeaksi tehty startin irrotus. Piuhojen irrotus on mahdollista vasta, kun startti irti ja ovat lievästi vaikeasti irrotettavat.
Ensin starttia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa.
Purettavaa alakautta>pohjasuoja>imusarjan kannatin"levy" kolmella torxilla (helpottaa startin liikuttelua), joista yhteen ei pääse, kuin yläkautta niin, että toinen ohjaa käskyttämällä auton alta ohjeita avaimen paikalleen saattamiseksi>kolme täysin ylipitkää kuusikolopulttia, joilla itse startti kiinni.
Tämän jälkeen "pihtisynnytys" yläkautta starttia kääntelemällä väärinpäin ja puoliväkisin pari, nähtävästi tämän jälkiasennus imupuolen jäätymisenestojärjestelmän liitintä irrottelemalla saa yläkautta rystyset verillä pois => helposti menee parituntia ainakin ensikertalaiselta.
Jos haluaa helposti yläkautta ulos, niin pitää vesiletkuja irrottaa...
Aina hiukan ihmetettänyt ranskalaisten tapa niputtaa koneet mahdollisimman "sumppuun". Onhan se kätevää, että on kompaktin kokoinen paketti, mutta eipä esim. tuon startin paikka olisi ollut kovin vaikea hiukan helpompaan paikkaan suunnitella.
Niin, takaisin laitto onkin sitten hiukan hankalampaa ja aikaa vievää...