Tuskin jarruputkessa on tukoksia tai muuta, koska jarrunestettä tulee ilmatessa molemmilta puolilta yhtä reippaasti.
Pääsylinteri on tosiaan ainoa osa jota en ole vaihtanut ja kyllähän sen mahdollisen vuodon pitäisi näkyä heikkoutena myös edessä. Vaan näin ei ole.
Rummut tuli vaihdettua molemmille puolille, jarrusylinterien Motonetin osanumero on tismalleen sama, mutta Motonetillä kun on eri toimittajia, niin nämä jarrusylinterit ovat tosiaan eri toimittajilta. Halkaisija on silti sama, 20.6 mm. Eli niissäkään ei siltä osin eroa pitäisi olla.
Aiemmin mainitsemani jarrupolkimen joustavuus jotenkin jaksaa ihmetyttää. Auton käynnissä ollessa poljin painuu suhteellisen syvälle, ennen kuin alkaa antaa vastetta. Kun tehostimen pumppaa tyhjäksi auton ollessa sammutettuna, sama juttu: kun poljin alkaa antaa vastusta, joustaa se edelleen suhteellisen syvälle sitä polkiessa. Kokeilin toisella autolla (Corolla -02) polkea ilman tehostinta, niin poljin kyllä pysähtyy kuin seinään.