Auto: 2000 206 1,9 (diesel, 5-ovinen).
Juuri sain onnelliseen päätökseen oman tappeluni lämppärin puhaltimen kanssa. Itse moottoria en koskaan saanut (lue: osannut ottaa) irti, mutta ei onneksi tarvinnutkaan. Laite oireili niin että toimi välillä ihan ok, välillä kitisten, ja välillä ei ollenkaan.
Hartiat edellä syöksyin kuljettajan jalkatilaan, ja sieltä tosiaan näkee puhaltimen jossain korkealla kojelaudan uumenissa. Tässä autossa puhaltimen päälle tulee yläpuolelta valkoinen muovinen johtoliitin joka kätkee sisäänsä kaksi piuhaa. Tuon liittimen päältä sormilla alaspäin vetämällä puhallin herkesi aina toimimaan, ja yritinkin ensin saada jousivirityksillä saman efektin aikaan, ilman mainittavaa tulosta. Lopulta pienellä ruuvimeisselillä auttaen sain ko. liittimen työnnettyä ylös paikaltaan, ja tämän jälkeen irroittamalla "hätävilkkupaneelin" ja sen takaa kellon kojelaudasta, sain tuon liittimen ujutettua kabiinin puolelle ja irroitin piuhat muovikyhäelmästä erilleen. Sitten taas kuljettajan jalkatilasta käsin akrobatiaa harrastaen piuhat paikalleen ilman muovihäkkyrää, ja puhallin toimii taas kuin unelma.
Mutta jos tosiaan joudut vaihtamaan puhaltimen kokonaan, niin siinä en valitettavasti osaa auttaa, itselläni jäi tosiaan irroittamatta. En siis onnistunut keksimään miten laitteen saisi irti lähempää tarkastelua varten.