Ei oo paha homma. Tarviit vaan jonku pukin minkä varaan voit autoa laskettaa kun otat renkaan pois.
Alapää on yhdellä pultilla kiinni ja iskari tulee pois "hahlostaan" kun vähän kampee jollain.
Yläpäästä pitää purkaa niitä verhoiluja eli ne pitkänmalliset ritilät kontin ikkunoiden alareunalta ruuvarilla kampeemalla pois ja niiden alta löytyy torxit jotka auki. Tavaralokerojen kannet pois ja niiden takaa lokerojen sisukset lähtee kun vapauttaa kynnet jotka pitää niitä pohjassa, hoksaat kyllä kun katot lokerosyvennyksen etureunoja. Sitten otat takapilarin verhoilun eli sen missä on takakajarin ritilikkö irti nykäsemällä, voi olla tiukka mutta tulee kyllä kun vetää napakasti. Sen alta löytyy viimenen torxi joka pitää sitä pitkulaista muoviverhoiluosaa kiinni. Keskipenkinpuoleinen pää tais olla vain sen pilariverhoilun alla eli riittää kun vähä raottaa sitä pilariverhoilua niin se sovitus purkautuu sieltä. Kankainen pyöränkotelosuojus pitäs lähtee nyt ainakin niin hyvin raolleen että mahtuu operoimaan sen iskarin kiinnityksen kanssa ja saattopa olla että se koko verhoilu lähti veks melko pienenllä tuskalla. En nyt muista ulkoa että oliko se kiinni jotenki siinä keskipenkin selkänojan puoleisesta päästä. Joskus oli irti sekin omasta kulkineesta kun asensin taakse lisäpenkkiä ja muistikuva on että helppo homma oli sen verhoilun purku ja takas laittoki.
Iskarin yläpäässä ei oo mitään ihmeellistä. Yks mutteri auki vaan niin iskari on irti. Tarviit kuusiokolon tai mahdollisesti torxin jolla pidetään iskarin varren päästä kiinni kun mutteri väännetään auki. Sitten vaan homma käänteisesti läjäten niin homma ok.