Auto: 1997 306 2,0 GTI-6 (2. mallisarja, 3-ovinen, XU10J4RS, RFS, BE3/6, DAM 7485/07.05.1997, ABS, automaatti-ilmastointi).
306 (1. mallisarja), moottorin alasuoja3 DOOR SALOON OR FIRM 3 DOOR SALOON:
7013 G3 (korvannut osan 7013 51), GUARD SHEET MET, BAD TERRAIN
7104 69, NFP, AIR DEFLECTOR, TURBO DIESEL XUD9TE
7013 79, SOUND PROOFING, INJECTION XU10J4RS
306 (2. mallisarja), moottorin alasuoja3 DOOR SALOON OR FIRM 3 DOOR SALOON:
7013 51 (korvattu osalla 7013 G3), GUARD SHEET MET, ENGINE UNDERSHELDING, DAM-numeroon 7874 (31.05.1998)
7013 G3, GUARD SHEET MET, ENGINE UNDERSHELDING, DAM-numerosta 7875 (01.06.1998)
7104 69, NFP, AIR DEFLECTOR, 3 DOOR SALOON AND TURBO DIESEL XUD9TE
7013 F1, NFP, SOUND PROOFING, 3 DOOR SALOON AND INJECTION XU10J4RS/TURBO DIESEL DW10TD
306:een saa lisävarusteena peltistä pohjapanssaria 7013 G3, jonka hinta esim. Saksan Peugeotilla on 134,17 e (korvannut osan 7013 51). Moottoreilla XU10J4RS (GTI-6) ja DW10TD (HDi) varustettuihin malleihin on asennettu tehtaalla varaosaluettelossa äänieristeen nimellä oleva muovinen alasuoja (1. mallisarjan autoissa 7013 79 ja 2. mallisarjan autoissa 7013 F1). Lisäksi moottorilla XUD9TE (1,9 TD) varustetuissa autoissa on muovinen ilmanohjain 7104 69:
Klikkaa kuvaa nähdäksesi suurennoksen.
Kuvissa 1997 306 GTI-6:n (2. mallisarja, DAM 7485) alkuperäinen muovinen moottorin alasuoja/äänieriste. Se kiinnittyy edestä kolmella mutterilla jäähdyttimen alapuolisessa palkissa oleviin pultteihin, sivuilta kolmella muovisella 90 astetta käännettävällä kiinnikkeellä muovisten sisälokasuojien alaosiin ja takaa kahdella pultilla etuapurunkoon hitsattuihin muttereihin. Suojan sisäpuoli on pehmeää ääntä eristävää materiaalia ja ulkopinta joustavaa muovia (materiaalimerkinnät PIR GF 20 ja PUR PU). Suojaan on tehty tehtaalla kaksi aukkoa ilmeisesti riittävän jäähdytyksen varmistamiseksi.
Moottoritilan alaosan suojauksessa pieni puute on se, että jäähdyttimen alapuolinen poikittaispalkki jää vaille suojaa (alkuperäinen peltinen pohjapanssari ilmeisesti suojaa myös ko. kohdan). Lisäksi GTI-6:n alakautta vaihdettavan ilmansuodattimen peltinen kotelo jää vaille suojaa, mutta silti alasuoja pitää irrottaa suodattimen vaihtamiseksi.
TEMP_ARKISTOON