No nyt on etukulmassa uusi vieteri + kääntölaakeri. Laakerin 15;- lisäkulu on aika merkityksetön siihen työmäärään nähden minkä tuokin taas teetti ja tuleepahan samalla varmuus ettei tuo uusi jousi (75;-) katkea ainakaan ihan heti. Ja kyllä, wanha kääntölaakeri oli totaalisen finito, ei käsivoimin enää pyörinyt mihinkään suuntaan => eipä ole ihme että jousikin antoi periksi
Vaan se mikä on tässä 1007 kanssa ollut pettymys, on vetareiden todella lyhyet tiivisteet askin päässä. Tuossa alapalloa vaihtaessa en vielä osannut varautua asiaan ja niinhän se kusi askiöljynsä alleen
Ja nyt vaikka kuinka yritin varoa nyppimästä vetaria liikaa ulos, niin ei, taas tuli lätäkkö auton alle
No eihän tuo nyt kummoinen juttu ole vaihtaa askiöljyt taas uudelleen, mutta niin turhaa työtä kuitenkin.
Renaultissa on vetarin sisäpään nivelessä erillinen jousi, jota vasten vetari painattaa => vetari ei ole läheskään niin herkkä tulemaan liikaa ulos. Ja ihan kokemuksesta sanon kun 1.5v sitten tuohon Sceneen kääntölaakerit + jouset vaihdoin, ynnä nyt ihan hiljattain uusin toisen vetarin sisäpään suojakumin