Auto: 2003 206 1,4.
Vaihdoin toiselle puolelle laakerin, olipahan muuten vittumainen projekti... Minulla tuskaa tuotti iskaritolpan saaminen autosta irti ja takaisin laitto. Jousipuristimet oli liian pitkät, jotenka niistä ei ollut apua ja kuormaliinaviritykset ei toiminut. Tunkin ja lankunpätkän avulla sitten viimeinkin sain tolpan pois, kun tunkkasi lankunpätkän avulla jousen kasaan ja vasaralla hakkasi olkavarren irti.
Sinänsä itse laakerinvaihto oli helppo homma, takaisin laittoa pähkäilin sitten pari tuntia, irrottaen myös alapallonivelen, sitten tein sen virheen etten vetarin mutteria irroittanut, jolloinka vetoakseli irtosi sisäpäästä. Onneksi oli oikeapuoli työnalla, jolloin ei valunut vaihteistoöljyt pihalle..
Tolppa saatiin takaisin samalla konstilla kuin irrotettiinkin ja olkavarsi vaan väännettiin kohdalleen ja vapautettiin jousi ja käännettiin tolppa oikeaan kohtaan. Koiranluukaan ei lähtenyt ehjänä irti, joten uusittiin sekin samalla. No onneksi virheistä oppii, niin ei tarvitse toistaa niitä kun ottaa vasemmanpuolen työn alle tässä joskus.....Ehkä keväällä, tai sitten kun tulee huolto muutenkin ajankohtaiseksi.