THP156 heittää virheilmoitukset ruutuun, jos sitä esilämmitetään Webastolla. Ei välttämättä joka kerta, mutta "riittävän" usein kuitenkin, joten siksi se poistettiin siitä. Jos jossain niissä Webastolla varustetuissa THP156:ssa ei tule herjoja, niin kannattaa olla vain tyytyväinen.
Jos kauko-ohjauksen kytkee Webastoon irrottamatta sitä auton ohjauksesta, ei Webasto pysy päällä vaan auton ohjaus sammuttaa sen minuutin tai kahden kuluttua siitä kun ajastin on sen käynnistänyt. Siksi Kahan ohjeessa Webasto irroitetaan kokonaan auton ohjauksesta, mutta se ei silloin myöskään lämmitä ajonaikana. Tietääkseni pelkkä fyysinen irtikytkentä ei riitä, vaan testerillä pitää koodata ettei autossa ole Webastoa.
(1) Kokonaan irti kytkemisen voi korvata myös sillä että Webasto on irti auton ohjauksesta vain silloin kun auto on parkissa. Käytännössä silloin kun sytytysvirta ei ole kytkettynä. Koska Webasto voi kuitenkin jäädä hetkeksi päälle sytytysvirran katkaisemisen jälkeen ja auto ohjaa itse sen sammuksiin on tämä hyvä huomioida jotenkin. Yksi ratkaisu on esim. irtikytkentään 2-5 min viive sytytysvirran katkaisemista ja irtikytkentä ihan vaan releellä, jota ohjataan 1) sytytysvirralla, 2) ajastetusti. Takaisin Webasto kytketään auton ohjaukseen välittömästi kun sytytysvirta kytketään. Tällä ratkaisulla saa ulkoisen ajastimen/kaukosäädön toimimaan ja Webasto toimii myös ajonaikaisesti. Auton oma ajastin ei kuitenkaan toimi.
(2) Jotta auton oman ajastimen saa myös toimimaan, pitää tarkastella sitä milloin Webasto on käynnistetään ja kuka sen käynnistää. Tässä kohtaa minun oma ymmärtäminen loppuu siitä miten kytkentä on tarkalleen tehty, mutta toimintaperiaate on sellainen, että Webaston kaukosäätimen/ulkoisen ajastimen käynnistäessä irrotetaan Webasto auton omasta kauko-ohjauksesta, silloin kun sytytysvirta on pois kytkettynä. Kun sytytysvirta kytketään irrotetaan vastavuoroisesti Webaston kaukosäädin/ulkoinen ajastin Webastosta. Jos auton ajastin käynnistää Webaston, niin ulkoista ajastinta/kaukosäätöä ei tarvitse irrottaa Webastosta, se kun ei omia aikojaan sammuta Webastoa. Toisaalta sillä voi kuitenkin sammuttaa Webaston halutessaan, eikä auton oma ohjaus käynnistä sitä uudelleen.
Käytännössä kahta ajastusta ei kuitenkaan tarvitse mihinkään, joten yksinkertaisempi erotus riittää jos autoon asentaa esim. T100HTM:n tai itseasiassa vaikka asentaisi T91:n. Niiden kanssa voi myös laittaa 1533 kellon, jolla ajastus onnistuu ilman että laittaa virrat päälle tai käynnistää, kuten joissakin versioissa tuntuu vaativan.
Minulla ei ole kytkentäkaaviota noihin kumpaakaan toteutukseen, tosin ensimmäinen nyt ei kovin vaikea ole, kun etsii vain oikeat johdot, vaikka Webaston kaukosäätimen asennusohjetta käyttäen.