Kirjoittaja Aihe: Peugeot 508 GT-line  (Luettu 14993 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SnoodMaster

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 101
Peugeot 508 GT-line
« : 01.06.2016, 07:25:10 »
Vaihteeksi Peugeot Stockmannin kanta-asiakastarjouksena.
https://www.veho.fi/myynti/kampanjat/uusi-peugeot-508-gt-line/
Pösöt: 407 SW 1.8 2006 + 307 CC 2.0 A 2004

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 889
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #1 : 01.06.2016, 08:32:58 »
Kolme GTLine merkkiä ja punaiset tikkaukset istuimissa. 18 tuuman vanteilla ajomukavuutta pois...
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 285
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #2 : 01.06.2016, 15:33:10 »
Kuulostaa hyvältä tuo GT-line päivitys.

Ketkä eivät tykkää esim. isommista vanteista, ja niiden tuomasta tyylikkyydestä, voivat valita perusmallin. 508:ssa on aika isot pyörän aukot ja paljon peltipintaa varsinkin sivuprofiilissa, niin isommat vanteet tasapainottaa massoittelua mukavasti. Mielestäni 16" näyttää vähän liian pieniltä vanteilta mutta ovat toki mukavammat. Alluressahan on 17", ainakin vanhemmissa näin.
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 147
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #3 : 04.06.2016, 06:53:54 »
Kolme GTLine merkkiä ja punaiset tikkaukset istuimissa. 18 tuuman vanteilla ajomukavuutta pois...

Neljä. Se lätkä on maskissa, molemmissa etulokasuojissa ja takaluukussa. Takahelmassa on myös GT:stä tutut kromatut tötteröt pakoputkien ulostuloina. Harmi vaan kun se oikeanpuoleinen on feikki eli sinne ei mitään pakoputkea tule, kuten nykyisessä 180 hv GT:ssäkin. Aidon GT:n omistaja kokee tällaisen feikin arvoa alentavana ja nolona. Sen sijaan että kikkalevat jonkin pakoputken ulostulojen ja tikkausten kanssa, niin voisivat laittaa näihin autoihin moottorin.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2016, 07:24:52, kirjoittanut Penguin »

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 953
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #4 : 04.06.2016, 07:04:03 »
 ;D

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 889
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #5 : 04.06.2016, 07:34:35 »
Ihan kiva myyntiesite, kolme syytä ostaa: Desing, ajoelämys ja tekniikka. Valitettavasti on  vertailutesteissä jäänyt viimeiselle tilalle tai saksalainen Autobild sorsii ranskalaisia autoja. Kovaa jousitusta on moitittu, olisivatkohan muuttaneet mukavammaksi? Täytyypä käydä koeajaa 18"-tuumaisilla vanteilla ja todeta itse. Hintalaatusuhde alkaa olla kohdallaan, mutta pitkä takuuaika (5 - 7 vuotta) toisi kauppaan vipinää  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 889
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #6 : 04.06.2016, 07:41:27 »
Neljä. Se lätkä on maskissa, molemmissa etulokasuojissa ja takaluukussa. Takahelmassa on myös GT:stä tutut kromatut tötteröt pakoputkien ulostuloina. Harmi vaan kun se oikeanpuoleinen on feikki eli sinne ei mitään pakoputkea tule, kuten nykyisessä 180 hv GT:ssäkin. Aidon GT:n omistaja kokee tällaisen feikin arvoa alentavana ja nolona. Sen sijaan että kikkalevat jonkin pakoputken ulostulojen ja tikkausten kanssa, niin voisivat laittaa näihin autoihin moottorin.

Totta, neljä spottipunaista kylttiä. En kiertänyt autoa, kun kiiruhdin kabiiniin testaamaan istuimia ja farkku ei kiinnosta muutenkaan. Kaukana GT-jakkaroista, kun puuttui etureunan pituuden säätö. Pakoputkihömppä on mersuista ja volvoista lähtien överiä. Pian ne peitetään taas puskurin alla. Moottorin voisi lainata vaikkapa Lexus IS 250:sta, siististi käyvä taloudellinen bensa V6  ;).
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 412
    • CitiX Oy
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #7 : 04.06.2016, 21:48:20 »
Tämähän on niille jotka haluavat hyvät varusteet, muttei maksaa heille tarpeettomasta tehosta.
Nykyisin: Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18  /  Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen 2CV 0,6 -71 "Suomi 100-edition"

Ex PSA: Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 464
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #8 : 04.06.2016, 21:54:16 »
Juuri noin.
Peugeot RCZ HDI FAP

tmex

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 848
  • 307
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #9 : 04.06.2016, 22:04:59 »
Ihan kiva myyntiesite, kolme syytä ostaa: Desing, ajoelämys ja tekniikka. Valitettavasti on  vertailutesteissä jäänyt viimeiselle tilalle tai saksalainen Autobild sorsii ranskalaisia autoja. Kovaa jousitusta on moitittu, olisivatkohan muuttaneet mukavammaksi? Täytyypä käydä koeajaa 18"-tuumaisilla vanteilla ja todeta itse. Hintalaatusuhde alkaa olla kohdallaan, mutta pitkä takuuaika (5 - 7 vuotta) toisi kauppaan vipinää  ;).
Ranskalaisissa alkaa olla mun makuun liian kova jousitus.Skoda Octavia Elegance oli mukava ajella. Onko Pösö 508 GT linen renkaat kookkaat ja samalla leveät?  Liian leveät renkaat vain vetelee urissa.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 147
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #10 : 05.06.2016, 19:01:50 »
GT Linea en ole kokeillut, mutta GT ei ainakaan vetele urissa. Alustahan noissa ei ole sama, joten GT:n perusteella ei voi mitään päätellä tuosta GT Linesta.

ATS

  • Vieras
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #11 : 05.06.2016, 19:40:57 »
Ranskalaisissa alkaa olla mun makuun liian kova jousitus.Skoda Octavia Elegance oli mukava ajella. Onko Pösö 508 GT linen renkaat kookkaat ja samalla leveät?  Liian leveät renkaat vain vetelee urissa.

Ei siis ajokokemusta/näkemistä edes kyseessä olevasta kun aletaan jo ihan muita vertailemaan  ;D Pyytäisin edes että jotain rajaa noihin mutuihin että pysyttäisiin aiheen sisällä , edes näinkin yksinkertaisessa!

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 889
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #12 : 05.06.2016, 20:10:12 »
Veholla ei ollut vielä 508:seja hallissa ja C5 saaminen koeajoon on kiven alla. Vehon "törpön oloinen myyjä" ei tiennyt mistään mitään, täytyypi antaa rakentavaa palautetta.
- Vastasi, en tiedä, meinasin vastata, otas kuule kaveri selvää, sinähän olet myyjä  ;)-. GTLinessa vakiopherssonit edessä, täytyy kokeilla, onko SamiL mukaan huojakka ajaa. Sedanin kuin saisi ajoon GT-Linenä. Allure-varustushan tuo on ja Stoccan idea on ollut laittaa punaiset tikkaukset penkkeihin, 4 logoa ja 18" Michelin Primacy 3:set alle.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

buusba

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 2 412
    • CitiX Oy
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #13 : 05.06.2016, 23:01:45 »
Mun mielestä varustelun pitäisi olla lähes identtinen GT:n kanssa. Eli hyvä. Näin myös 308:ssa, kunhan saadaan suomeen asti. 208:sta jo löytyykin tuo GT-line suomestakin...
Nykyisin: Citroen C4 Picasso puretech 130 A -18  /  Peugeot 2008 VTI 82 -13 / Citroen 2CV 0,6 -71 "Suomi 100-edition"

Ex PSA: Citroen Grand C4 Picasso e-THP 165 A -15 / Peugeot 207 SW VTI 120 -08 / Peugeot 308 II SW Puretech 130 -14, Peugeot 306 1,6 -98, Peugeot 308 SW 1,6 HDI -10, Peugeot 406 V6 GW -03, Peugeot 206 1,4 -99 , Citroen Xsara 2,0 HDI -01, Peugeot 406 V6 -98, Peugeot 406 2,0 -97

Oba

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 14
Vs: Peugeot 508 GT-line
« Vastaus #14 : 23.06.2016, 11:27:29 »
Hinnaston ja konfiguraattorin perusteella eroa Allureen on etututka, peruutuskamera, kuolleen kulman valvonta ja 18-tuuman pyörät. Kun nämä samat optiot lisää Allureen, on sen hinta samoissa GT-linen kanssa, jollei vähän halvempikin businesspackin kanssa.
Tosin GT-linea olis kai maahantuojalla varastossa, Alluren joutuisi tilaamaan.
Peugeot 508 SW Active 156 THP