No pitänee säädellä sitten käsin tuota sisätilan puhallusta, joka on kyllä harvinaisen typerää.
Siihen tuntuu vaikuttavan suoraan se, mihin asentoon sisäilmanpuhallin sattuu jäämään ajosta tultua, ja se pitää muistaa pistää hyvin pienelle, tai pois päältä kokonaan.
Jos se unohtuu vaikka puoliväliin, niin economy ilmoitusta pukkaa lämmityksen jälkeen aamulla, mutta kun sen muistaa pistää pienelle tai pois päältä, niin ei mitään ongelmaa.
Juu ja, havaintona on, että Immediate ei sammu itsekseen. Eräänä iltana töistä lähtiessä oli vajaa kymmenen pakkasta, ja pistin sen päälle. Kone oli lämmin lähdöstä n. vajaan 10 minuutin ajon jälkeen ja vielä siitä puolen tunnin päästä motariajoa, kun olin perillä se oli päällä, ja piti käsin sammuttaa kun ei pystynyt ajon aikana.