Kirjoittaja Aihe: PSA Groupe Peugeot Citroenilla huima tuloskunto, 2016 financial results  (Luettu 11154 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PUG-508

  • Ylläpitäjä
  • *******
  • Viestejä: 7 516
Peugeot 508 & Peugeot 607

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 886
  • 407 3.0 V6 Sport
Hyvä fl toteutuessaan. Audimaiset/BMWläiset palikat sumareiden sivulla puskurissa  ;)
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 143
Taitaa olla laihduttamalla tehty tämä PSA:n  tulos. Saksassa on pykälää vaikeampaa irtisanoa 10 000 henkilöä.

Ei mitään vaikeutta. Lähteevät kuin leppäkeihäs pihalle, jos vain näin halutaan ja AY-liikkeen kitinät voi jättää omaan arvoonsa. Lisäksi tämän voi suorittaa niin ettei se iske mitenkään takaisin brändin arvoon, jos vaan halua tuohon riittää. Löytyy myös ihan riittävästi esimerkkejä siitä miten se homma tehdään yrityksen näkökulmasta "oikein" ja edullisesti ja löytyy myös esimerkkejä siitä miten homman saa oikein perusteellisesti sössittyä. Ensimmäiseen joutuu tosin tekemään hieman etukäteisvalmisteluja, sössiä voi vaikka ihan kylmiltään.

tmex

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 846
  • 307
Toki, tulee vaan Saksassa vähän kalliimmaksi kun joutuvat maksamaan kunnollisen erorahan.

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 464
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
PSA Peugeot Citroenin piti muuttaa pois siitä 500m pitkästä betoni kolossista 75 Avenue de la Grand Armeélta. Joka varmasti on Pariisin kalleimpia liikepaikkoja mutta onko kyseessä imago vai ylpeys mutta siellä ne vielä jököttää.
Peugeot RCZ HDI FAP

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 886
  • 407 3.0 V6 Sport
Tuloskuntoa rummutetaan aiheessa, onko tässä varma indikaatio osingon jakamiselle?
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 950
Istuimet ja niiden säädöt laajemmiksi, sekä oven jälkeen B-pilarissa jatkuva vasemman käden kyynärtuki, niin sopisi autot vielä useammalle.

PgPete

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 283
Jäsen Peugolta rakentavaa kritiikkiä, respect. Foorumi ei ole enää entisensä. :D
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88( Paras autoni tähän mennessä) Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, (jakaa toisiksi parhaan autoni tittelin 508:n kanssa. Oli 7v. itsellä) SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona, 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04 ja
NYT: Transit -07 ja
508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11 (DW10B)

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 143
Toki, tulee vaan Saksassa vähän kalliimmaksi kun joutuvat maksamaan kunnollisen erorahan.

Paitsi että homman voi hoitaa myös niin ettei joudu.

monsteri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 528
Taisi aikoinaan Nokian puhelintehtaan lopetus Saksassa ja siirto Romaniaan mennä huonosti, kun saksalaiset lopettivat protestiksi Nokian luurien oston.

Premium

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 644
Ja pikkisen meni Nokialta rahaa työntekijöiden ulos maksamiseen. Siitähän Suomessa oltiinkin katkeria, kun täällä ne "lähtöpaketit" olivat niin vaatimattomia.

monsteri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 528
100  000 euroa per työntekijä.

Penguin

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 3 143
Nokia nyt tekikin tuon homman siinä kohtaa varsin huonosti. Seuraavista tuotekehityksen irtisanomiskierroksista ei tainnyt paljoa puhetta ollut, kun Nokiakin oppi miten se homma pitää tehdä. Kalliiksi tuli tosin sekin, kun halusivat olla niin humaaneja.

Premium

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 644

Pate

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 6 464
  • RCZ -No marine animals were harmed while making it
    • Jotkut ostavat sen auton, jonka uskaltavat. Toiset ostavat sen, jonka haluavat.
Peugeot RCZ HDI FAP