Kiitos kommentista, tuota on ehdotettu tosiaan mitä googlettelin netistä. Hyvä pointti tuo että antureita on kaksi! Missä tuo vaihdettava sijaitsee?
Tässä omia googlettelun tuloksia:
* Veden lämpötila-anturi, sytytystulpat, puolapaketti, ilmavuodot
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=62098- tulpat on kieltämättä vanhat, vaihdettu 6/2014 ja ajettu about 47tkm.
- puolapaketti vaihdettu samoihin aikoihin ^
* Täällä taas tarjotaan erikoista ratkaisua:
http://www.bba-reman.com/forums/topic20442.aspx1/ make sure you have some free play in the throttle cable.
2/ turn on the ignition for 10 secs
3/ turn off the ignition for 10 secs
do not touch the accelerator after checking for free play.
4/ turn on the ignition then slowly press it fully to the floor and release it at the same speed until it reaches its rest position.
5/ start the engine with out touching the accelerator(come to think of it your man might be doing just that as if if were a carb jobby)
(en ymmärtänyt ekaa kohtaa)
*
https://www.diynot.com/diy/threads/peugeot-206-idle-problems.246599/^Täällä sitten tarjotaan syyksi
- ilmamäärämittaria (onko sama asia kuin kaasuläppäsäädin?)
- veden lämpötila-anturia (tämän uusiminen ei ketjun aloittajan mukaan auttanut)
- tyhjäkäyntimoottoria (no tämähän on lokakuussa uusittu)
- purge valve eli ilmeisesti huohotinventtiili (tämän uusiminen ei ketjun aloittajan mukaan auttanut)