Kirjoittaja Aihe: 3008 - Konepelti  (Luettu 667 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ranskalainen GT

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 166
3008 - Konepelti
« : 17.12.2017, 14:53:26 »
Auto: 2017 3008 1,6 BlueHDi 120 Allure (automaatti).

3008 on hieno auto, mutta konepellin aukipitoon olisi voitu valita kaasujousi tangon sijasta. Onko edes Gt:ssä kaasujousta? Omissa autoissa saa mennä aika kauas taaksepäin, että tankoa joutui asettelemaan. Lisäkysymys: onko foorumilaisilla konepelti elänyt mitenkään suuremmissa nopeuksissa?
Civic, Sportside, Sportside, Caprice Classic, Suburban, Chevy Van, Chrysler 300M -00, Citroen Berlingo -03, Citroen C5 break -06, Grand Picasso -08, Chevrolet Silverado Duramax -03, Citroen C5 Tourer -10, Peugeot 508 GT -11, Peugeot 3008 Allure BlueHdi 120 autom. -18

megaman

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 296
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: 3008 - Konepelti
« Vastaus #1 : 17.12.2017, 16:49:09 »
Tyypillinen tapa säästää. C5:ssa oli kaasut, 407:ssa keppi.  >:(
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500, ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Peugo

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 961
Vs: 3008 - Konepelti
« Vastaus #2 : 17.12.2017, 16:51:07 »
Ihan samahan se on, kaasut jotenkin tuossa tehtävässä todella turhat.

megaman

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 296
  • 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: 3008 - Konepelti
« Vastaus #3 : 17.12.2017, 16:54:36 »
No kyllä kaasut oli helppo ja mukava. Ja kivempi esim vahatessa, kun tukeva molemmin puolin. Turhempiakin varusteita on nähty.  :)
Peugeot Boxer -05, Bombardier Quest 500, ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break -03, BX, Xantia, 309

Sitikkapuoskari

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 167
Vs: 3008 - Konepelti
« Vastaus #4 : 17.12.2017, 17:01:27 »
Konepellin elämiseen on ratkaisu merkkipajoilla.

308

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 223
  • 3008 1.2 aut
Vs: 3008 - Konepelti
« Vastaus #5 : 18.12.2017, 19:55:17 »
Ei ole elänyt pienemmillä, eikä suuremmilla nopeuksilla.