Auto: 2015 308 1,2 Puretech (automaatti, käyttöönotto 12/2014).
Meneekö teillä leijonat ihan suoraan? Tämä yksilö alkoi puoltamaan tässä viime kesän jälkeen vaikkakin oli juuri kesällä laitettu kulmat ja auraus kuntoon. Nyt käytin samassa paikassa säädettävänä ja etupää kyllä tarvitsikin säätöä mutta takapäästä sanoi, että "se on mitä on" ja sitä ei voi edes säätää. Eli nyt mennää suoralla tiellä ratti killissä silti. Tuossa kesän jälkeen auto kävi Veholla kun oli sitä narinaa rattia pyöritellessä ja sinne vaihdettiin koko ohjaustötterö mikä se nyt onkaan virallisesti. Myös veholla olivat tarkastaneet pyöränkulmia, eli niitä on nyt säädetty aivan tarpeeksi. Tästä vaan tuli mieleen, notta voiko olla mahdollista että ratti on asennettu paikoilleen väärään asentoon, kun se varmaankin on ollut irti remontin aikana..? Minua henkilökohtaisesti häiritsee kun tuota ohjauksen puoltoa on näin tarkasti ohjautuvassa autossa.. Laitan tästä kyllä Veholle kyselyä.