Marmoritiskillä ei ilmeisesti ole osattu tulkita tietoja oikein, koska varaosanumerolla serviceboxista löytyy auton tiedoista "AKTIIVIJOUSITUS, MUUTTUVA JOUSITUS", sekä varaosakuvista kaikki aktiivijousitukseen liittyvä elektroniikka. Sähkösäätöisiä iskunvaimentimia tähän tuskin on koskaan löytynyt keneltäkään tarvikevalmistajalta, ja ovat vain lätkäisseet yhteensopivuuden 5202 AE / AF -iskunvaimentimille. KYB ja TRW kyllä sopivat paikalleen, mutta sähkösäätöisiksi niitä ei luonnollisesti saa. Samalla pitää vaihtaa taakse myös 'perinteiset' vaimentimet, ja PPS 2000:lla konfiguroida sähkösäätöinen alusta pois käytöstä.
Jossain päin Keski-Eurooppaa, olisikohan ollut Puola, oli paja joka korjaa/uudelleen rakentaa näitä sähkösäätöisissä käytettäviä iskunvaimentimia. Purkuosia löytyy harvakseltaan Keski-Euroopasta.
Facelift -mallissa on kehittyneempi säätöelektroniikka ja enemmän anturointia. Etuiskunvaimentimien aktuaattorit ovat myös eri varaosanumerolla, vaikka ulkoisesti muistuttavat toisiaan. Nopealla tarkistuksella kuvista aktuaattoreissa on samat liittimet/pinnit. Lisäksi FL -mallissa aktuaattorit on kiinnitetty erillisellä kannattimella.
Periaatteessa jos vanhat aktuaattorit sopivat suoraan FL -mallin iskunvaimentimiin, ja niissä säätökara kiertyy saman verran kuin vanhoissa, voisivat toimia. Melko kallis kokeilu, koska maksavat noin 200 euroa/kpl Saksastakin tilattuna (
http://www.original-teile.de/lang/uk/index.html).
edit: Ei tietoa, onko olka-akselin mitoitus pysynyt samana kun sen rakennetta on muutettu FL -malliin.