Juuri näin on. Otetaas nyt perusteellisesti ja perustellen
King-panssari vaatii tuunaamista, jos tekee erinomaisen. Pohjapanssarin resononointi tuskin kuuluu auton sisälle ja itse alumiininhan voi hinkata lämpöä säteileväksi. Muovipussukka-vaimentimet voi irroittaa, mutta ne on parasta sahatta muoveineen irti härpäkkeestä, jos haluaa ehjänä irti. Sitten niiden kiinnitys on easya panssarin lävitse itseporautuvilla ruuveilla > muovin läpi. Tuo puhuttu öljypropun irroittaminen ja suodattimen vaihtaminen vaatii muidenkin alustatarkastusten vuoksi panssarin irroittamisen (noin) kerran vuodessa. Siksi propun irroittamiseen on turha tuunata panssariin aukkoa. Pelkkä öljynvaihtohan on helpointa tehdä imuvaihtajalla ja itse long-life (tietenkin laadukas kotimainen MH-3385 M-Filter) suodatin vaihdetaan 30000 km välein. Pätkäajossa 15000 km on öljynvaihdolle liki maksimi, jos meinaa moottorin säästää isältä pojalle
Automaattilootan öljyn vaihto vaatii toki eri tarinan/taas tuon panssarin irroittamisen. Lähes välttämätöntä on tuunata 30000 km välein "panssarin alla", kun vaan saisi ne kunnon kuvalliset ohjeet saitille, miten automaatin JWS-3309 vaihtuu parhaiten...imuvaihto voisi olla ok, mutta tuo 60 astetta limitoi