Katsoisin testerillä lamdat. Hyvää tietoa muille, jos katit todellakin ovat mennett rikki. Meneehän noitakin.
Pakosarjan pultit voivat olla tiukassa, etta niihin kikka kolmosta. Indukstiokuumennin tai irroitusöljyä. Jos kupariset, niin aukeaa suit sait... moottorihan tarvitsee periaatteessa vain etukatteja, takakatit varmuuden vuoksi.
Erään V6 XM:n arvoja ja arpoi vikaa parin sivun verran, jopa katti vaihdettu ja sitten toiseen kertaan.
Sallittakoon tässä vähän poropeukalojuttua
. Olisi hyvä, että aiheeseen kirjoitetaisi faktoja = selkeä analyysi vian etsinnästä.
Sitruunapatongilta:
XM;n päästöjen kanssa on tullut tuskailtua nyt riittämiin. Tänään kokeilin käyttää konttorilla pitkästä aikaa kun on tuo ECU vaihdettu. Tämmöiset tuli:
tyhjäkäynnillä:
CO% 1,44
CO2 13,30
HC ppm 187
O2 2,0
Kierroksilla
CO% 0,5
CO2 14,70
HC ppm 58
O2 0,60
Lambda 1,010
Tähän mennessä vaihdettu
Tulpat, ilmansuodatin, katalysaattori, lambda, ECU