Auto: 1990 405 1,6 GLX.
Hei.
Sattumusten kautta kovalle mersumiehelle jäi talokauppojen myötä "nurkkiin" tuollainen vm. 1990 Peugeot 405 1,6 GLX. Auto on kymmenen vuotta seissyt talon tallissa kytkinvian takia, takalasi särkyneenä ja pitkään auton kohtaloa pohdittuani päätin sen kunnostaa, kun laitteen sain omiin nimiini vihdoin viimein.
Kytkinvikaa korjatessani huomasin oikean vetoakselin tukilaakerin jurraavan käsin pyöritellessä ja aloin miettimään olisiko se vaihdettavissa? Meikäläisellä ei ole paljoakaan kokemusta etuvetoisen auton anatomiasta, mutta ajattelin työn opettavan.
-Onko vaihdettavissa?
-Onko suosiolla vaihdettava koko vetoakseli?
Samalla joutuu etsimään uutta etuapurunkoa, mutta sellaista ei aivan motonetin listoilta löytynytkään.