Kirjoittaja Aihe: 607 - Sytytyspuolat (V6)  (Luettu 8608 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pouseri

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 333
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #30 : 11.05.2019, 01:07:19 »
Ebaysta saa delphin valkopäisiä puolia noin 30e kpl hintaan posteineen ja tulevat merkkiliikkeen pakkauksessa. Toistaiseksi toimineet hyvin.
406 Coupe 3.0 V6 AT -01, 406 Coupe 2.0 -98, 207 RC -07
ex: 206 GTi -01, 406 SL 1,8 -99

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #31 : 11.05.2019, 01:29:04 »
Antaas kuulua puolista. Tuossa Motonetin Delphi

Noita oli 2 puolaa Aeromotorsilla á 22,20 eur
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 875
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #32 : 11.05.2019, 06:35:57 »
Pitäähän sitä myyjälle jäädä jotain Suomessa, jos pitää kivijalkaliikettä ja tuote on saatavilla heti.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #33 : 11.05.2019, 11:43:01 »
Se on toinen näkökulma
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #34 : 16.05.2019, 11:00:20 »
DPD paketti on ollut 14.5. Oulussa melkein perillä ja 15. päivä rekisteröity Turkuun 🤬🤬
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

406

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 1 591
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #35 : 17.05.2019, 18:00:42 »
Hellat made in China tulivat kun kävivät Turun jälkeen vielä uuestaan Oulussa, muuten toimitus oli miten luvattiin
Ensimmäinen ajokokemus Fiat 600, sittemmin Lada 1200, Lada 1300 S, Lada 1700 i Combi, Renault 19 1,8 RT, Peugeot 406 1,8 ST, Ford Sierra 2,0 DOHC, Peugeot 406 ST Executive 2,0 silver, Peugeot 607 3,0 V6 Platinum Ivoire

Present time Peugeot 406 ST Executive 2,0 red

ts18056

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 39
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #36 : 26.08.2021, 15:43:25 »
Autonvaihdon jälkihoitoon varatusta toimintatonnista on nyt puolet käytetty :) Pari tuhatta tuolla kerkesi ajamaan, kun alkoi itkeä kuutospytyn puolasta. Piti sitten Autodocista ostaa kuusi uutta Delphin puolaa, se imutorven tiiviste ja Motonetistä uudet tulpat. Kolmesataa osiin, ja naapurin luottokorjaamoon kahden tunnin työlasku.

Kuskin ikkunahissi odottaa vielä laittoa, sillä ei hirveätä kiirettä ole, vaihtaa kunhan tämä mökkikausi on kuitattu.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 875
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #37 : 26.08.2021, 16:24:49 »
Autonvaihdon jälkihoitoon varatusta toimintatonnista on nyt puolet käytetty :) Pari tuhatta tuolla kerkesi ajamaan, kun alkoi itkeä kuutospytyn puolasta. Piti sitten Autodocista ostaa kuusi uutta Delphin puolaa, se imutorven tiiviste ja Motonetistä uudet tulpat.

Ei Pözö itke, vaan ne puolat on kuraa. Delphinkin. Imusarjan alle kolme uuttaa kerralla, etummaisilla ei kiirettä, helppo vaihtaa. Puolia menee satunnaisesti.
Tulppien tyyppi? Boschin platinatulpat olleet ok.ja kestävät sen 120 tkm.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

ts18056

  • Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 39
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #38 : 26.08.2021, 16:47:36 »
Ei Pözö itke, vaan ne puolat on kuraa. Delphinkin. Imusarjan alle kolme uuttaa kerralla, etummaisilla ei kiirettä, helppo vaihtaa. Puolia menee satunnaisesti.
Tulppien tyyppi? Boschin platinatulpat olleet ok.ja kestävät sen 120 tkm.

Boschin tulpat tuonne laitettiin. Vanhat puolat oli sekalaista seurakuntaa, kolme Delphin valkopäistä, näistä yksi ilmeisen uusi (myyjän mukaan juuri ykkösen puola laitettu), yksi oli mikälie, täysin erinäköinen kuin noi muut, ja kaksi vanhaa samaa paria mustapäisiä, valmistajaa ei tullut katsottua.

Tk607

  • Vieras
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #39 : 06.09.2021, 19:22:30 »
Mitenkäs se nyt oli mikä oli 1 sylinteri jne?

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 875
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #40 : 06.09.2021, 20:10:06 »
Kuskin puolelta vasen lähimmäinen 1, ja siitä 2 ja 3.
Oikealta puolelta lähin 4 ja siitä 5 ja 6, jotka imusarjan alla.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Tk607

  • Vieras
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #41 : 16.09.2021, 18:27:22 »
Olen mittaillut vastusmittarilla näitä puolia ,olen laittanut puolaan kiinni toimivan tulpan ja mitannut plus (V Ohm)johto tulpan kärkeen ja toisella liittimen navoista.Saan erilaisia tuloksia :::puola nro1
antaa tasaisen 960 kummastakin navasta ja lukema jää mittarin näyttöön,puola nro2 lukemat vilahtaa 450-750,puola nro3 lukema vilahtaa 934-550,puola nro4 vilahtaa 600-977 nämä kaikki vanhoja puolia.Ostin kolme uutta puolaa
kaksi niistä ei anna minkäänlaista lukemaa yksi antoi jotain ,,täytyy vielä mitata uudestaan.Onko ajatuksia ,en ole sähkömies ,ihmetyttää hieman.

Tk607

  • Vieras
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #42 : 16.09.2021, 18:29:57 »
Niin ja se piti sanomani ,että niistä kahdesta navasta mitattuna kaikissa puolissa sama 1.8 ohm.

JPL

  • Käyttäjä
  • ******
  • Viestejä: 5 875
  • 407 3.0 V6 Sport
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #43 : 16.09.2021, 20:07:18 »
Niin ja se piti sanomani ,että niistä kahdesta navasta mitattuna kaikissa puolissa sama 1.8 ohm.

Mittaat muuntajan ensiö (pini resistanssi) ja toisiokäämejä (suuri "vastus"). Toiminnan näkee vain testerillä puolan varausaikoina, jotka ovat millisekunteja. Puolan toisin eriste "läpilyö" suurjännitteen eristeen heikennyttä kuumuudesta, siitä johtuu vika. Uutta valkopäistä Delphiä vaan tulpan nokkaan ja sitten hanaa.
- nautiskellen nyt tästä, on pakko vilkaista vielä kerran, kun pysäköin -

Tk607

  • Vieras
Vs: 607 - Sytytyspuolat (V6)
« Vastaus #44 : 16.09.2021, 20:50:52 »
Juu,nää mun alkuperäiset on näitä delphejä,mut nää uudet jotain Motonetin valeokopioita Intermotor lukee lootassa ,onkohan nää jotain  ihan paskaa.