Auto: 1998 406 2,0 ST (XU10J4R).
Käsijarrukengät tuli vaihdettua, joten tulipa samalla säädettyä itse jarrukin. Säädön tein suht. yksinkertaisella konstilla eli vedin kahvaa neljä naksua ylös, ja kiristin kengät rumpua vastan niillä säätörullilla jotka löytyy sieltä rummusta.
Olipa muuten hyvä homma että tuli nuokin käytettyä auki. Toiselta puolelta oli kummatkin kenkien kiinnikkeet pettäneet ja jauhautuneet siellä rummussa palasiksi. Toiseltakin puolelta oli vain kengät yhdellä tapilla kiinni... Vedinpä sitten läpipulteilla nuo kengät kiinni ja luulisi pysyvän, sen verran tukevat prikat laitoin että ei tule ihan heti uimaan mistään reiästä läpi. Anturit olivat ihme kyllä ehjät. Toinen oli hieman vääntynyt mutta sekin oikesti tampin ja pajavasaran avulla. Lopuksi pesu painepesurilla ja koko paketti kasaan. Hyvin ottaa nyt käsijarru, eikä tule enää sitä ilmiötä että auto lähtee valumaan kun on jo astunut siitä ulos.