« Vastaus #25 : 23.05.2021, 11:03:55 »
Nyt on Pösö huollettu.
Kokonaiskustannukset 1132€
Osat 852€ (litku + suodatin + muut kiinnitystarvikkeet)
Työt 280€
Eolys aine täyttöpussissa järjettömän arvokasta eli 3l pussi kustantaa 369€. Pösö on mallia 2010 ja siis täyttöpussilla varustettava.
Pussin täyttämistä tutkittiin mutta kotelossa olevat kivet olivat jo hieroneet vanhan pussin miltei rikki.
Litkun lisäksi siis vaihdettiin tarvike hiukkassuodatin á 366€
Työt eivät mielestäni olleet pahan kallit mutta voi tsiisus tuota dfp lisäaineen hintaa!!!
Ihmettelivät huoltoliikkeessäkin että onpahan litralla hintaa.
Tuo säiliön vaihtaminen selittääkin hintaa. Täyttö pelkällä nesteellä on tietysti halvempaa. Harmi kun 3008:ssa ei ole muovisäiliötä, kuten ikäisessään 508.
Hiukkassuodatinhan on edullinen. Ja ei niiden vaihtamista kovin monelle auton omistajalle osu.
Nyt vaan kovaan ajoon!
Kirjattu
Edelliset, aikajärjestyksessä: Escort 1.3 -81, Kadett 1.3 S -83, 309 1.6GR -88, Mi16 -88, Accord 2.0 -93, 406 SR 1.8 16V -98, 406 SV 2.0 GW Aut, SV:n aikaiset II-autot: Omega 2.0 -89, 309 1.4 xl- 90, 309 1.6 GLX -91, Transit -88, Ducato -01, 405 1.6 GLX Wagon ensin II-autona, sitten ykkösautona. 306 1.8 16V Wagon -98, Focus -04, 508 SW ALLURE 2.0 HDI 140 -11, 508:n aikaiset II-autot:Transit -03 ja -07
NYT: 405 Mi16 -92, 2008 1.2 aut. -21 ja Boxer L3H2 163 -19
Pojalla nyt: 206 RC -04