Auto: 2005 407 Sport 3,0 V6 (automaatti, 100 000 km).
Auton on varustettu sähköisesti säätyvillä iskunvaimentimilla (alustassa KYBin iskarit) eli alustalla.
Harmittavaa, mutta kolahtaa. Silloin kun ajaa ajohidasteen yli ja perä putoaa alas > "klonk/tums", myös kevyellä kuormalla, ei putoa rajoitinkumeille.
Kaikki simppelit viat on eliminoitu.
Renkaasta ylöspäin nostaessa (pukilla) tuntuu pieni pystysuuntainen välys (kun vertaa oikean puolen välyksettömään puoleen). Juuri tähän välykselliseen vasempaan puoleen on pyöränlaakerikin vaihdettu, joten laakeri ei ole ainakaan välyksen syy. Kallistuksen vakaajan kumit on ehjät, ei välystä tukivarsissa, koiranluut uusittu, käsijarruvaijerit, tankki putkineen ja pakoputken tuennat tarkistettu yms. Ovat ok. Takakontin kansi, puskuri, takaselkänoja, hattuhylly tai muu alustasta erillinen osa ei aiheuta ääntä, kaikki kamat ovat myös kontista vex.
Onko vinkkejä ja kokemusta iskunvaimentimien irroitukseen ja kiinnitykseen? Apurungon kumien välys on eliminoitavissa rengasraudalla, mutta miten napatukivarren kumiholkit voisi parhaiten todeta ehjiksi? Laakerinpuoleista ei voi vaihtaa, mutta ulompi on varaosakuvien mukaan vaihdettavissa. Hep!