Oikeen kokoisella yritin. Ilmeisesti ei mennyt ihan pohjaan asti ja lipesi sen vuoksi. Aika tiukassa on, ei inahtanutkaan ja siinä jäkittäessä
lipesi keles. Lumessa pyöriessä, auton alla, ei kummemmin naurattanut näin tapahtuessa.
Toisen torx-ruuvin sain irti, mutta sekin pyöri aluksi tyhjää, oli kierteet kannan läheltä kuluneet. jonkinlaista liikkumista siis siinä tapahtunut tai ruoste syönyt/pehmentänyt kierteitä?
Laitoin sen nyt tuossa pultilla ja mutterilla väliaikaiseen puristukseen.
Kolinat tai rapinat (kuin verhoilu olisi irti tai kiinnikkeissään napsahtelisi) lisääntyneet. Välystä siis tullut lisää. Epäilen myös noita pystyvakaajan tankoja. Puslan ympärillä tai tuossa l-raudan ja vastaraudan liitoksessa ei ole jälkiä liikkumisesta tai väljyydestä.
Korjaamoilla aika hyvä hinnoittelu: vakaajan pystytangot (2kpl),tunnin työ ja puslien vaihto (2kpl) tunnin työ.
Hemmetti, jos olisi paikka lämpimässä, niin mikäs näitä olisi laitellessa, eikä varmana menisi tuota hinnoitteluaikaa!!!!