Vinkki tiivisteisiin, laita kaksi O-rengasta peräkkäin, niin eipä tihku enää. Vaihdoin aikoinaan uuden kennon ja putkien liitos ei pitänyt kunnolla. Laitoin uusien tiivisteiden lisäksi vanhat sinne ja piti hyvin.
Samalla kannattaa vaihtaa se liitoksen kiristysruuvi sellaiseen, jonka pystyy kiristämään kunnolla. Etsin pidemmän ruuvin ja laitoin ruuvin kaulalle holkin jotta kanta nousi sieltä putkien välistä ylemmäksi ja sen sai hyvin kiinni.
Väärä tiivistysmenetelmä (kaksi O-rengasta peräkkäin) ei auta yhtään pidempään kuin oikealla tavalla (yksi O-rengas per putken kaulus) tehty tiivisteiden vaihtotyö.
O-renkaat kovettuvat kuitenkin ennen pitkää, jolloin taas vuotaa. Kovetuttuaan eivät jousta ja siten pysty pitämään kennon ja putkien liitoksen lämpölaajetessa tiiviinä.
Holkkikaulusta jolla ruuvin kanta-osa nousisi korkeammalle, ei ruuvin ympärillä myöskään tarvita, keskikonsolin joustavaa kylkeä hieman painamalla saa torx ruuvin kiristettyä. Vaihtoehtoisesti voi käyttää lyhyttä ns. tumppi avainta tai konsolin piiloon jäävän osan reunaan voi porata väännin työkalun varren mentävän reiän.
Toinen tärkeä seikka on putkien kiinnityskauluksen ruuvin oikea kiristysmomentti - liian suuri (o-renkaat litistyvät kiristettäessä liikaa) ja taas vuotaa.