Kirjoittaja Aihe: 405 - Ohjaustehostimen jälkiasennus  (Luettu 2728 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kmk

  • Vieras
405 - Ohjaustehostimen jälkiasennus
« : 12.02.2006, 21:53:20 »
tavallisemmin 405 -tyypit ovat ilman ohjaustehostinta. voiko siihen lisätä ohj.tehostimen? minkäsuuruinen se olisi työnä ja onko tankoja joita pitää lisätä muuttaa/vaihtaa.

vhanhisuanto

  • Vieras
Vs: 405 - Ohjaustehostimen jälkiasennus
« Vastaus #1 : 13.02.2006, 19:10:31 »
Ainakin Motonetin mukaan hammastanko suojakumeineen on erilainen tehostamattomissa joten uutta osaa tulisi ainakin:

- Tehostettu ohjausvaihde, hammastanko, siihen suojakumit
- Tehostimen pumppu
- Pumpun kiinnitysraudat
- Tehostimen säiliö, putket ja letkut
- Pitempi laturin hihna  ;)

Ja näiden lisäksi mahdollisesti ohjausakseli on erilainen. Knuutilan mukaan myös etujousituksen ylälevysarja on erilainen tehostamattomissa.
Ei taida käytännössä vaatia kuitenkaan niiden vaihtoa...

Aikaa tuohon saa varmasti päivän menemään...jos ei mikään ala hirveesti vastustamaan  ;D

Artikkeli aiheesta, tosin 205:seen...

Benkku

  • Vieras
Vs: 405 - Ohjaustehostimen jälkiasennus
« Vastaus #2 : 21.02.2006, 14:33:22 »
Sama apurunko kaikissa 405.

Nelivetomallien etuapurunko on erilainen, muissa sama koko mallin elinkaaren ajan.