jos se on samanlainen ku 309 disussa, niin tukilaakeri on kiinni kahdella pultilla, tosin ne pultit on pitkällä tähtäimellä ihan turhat, sen verran jumissa tukilaakeri yleensä on siinä tuessa että ei välttämättä lähde irti kuin pajavasaralla. Lähinnä siksi että tehtaalla kasataan kaikki kuivana, kasaus vaiheessa vähän vaseliini väliin niin lähtee seuraavalla kerralla paljon helpommin.
Sisemmät nivelet ei muuten ole millään kiinni, pelkän kumin varassa se kelluu ja pysyy kasassa, otat kumin pois niin setti leviää ku jokisen eväät pitkin pöytää. sitte kun se on levällään näet sisäpään tripodin ja akselin liitoksen päässä sokan jonka voi ottaa pois. Lyhyemmässä akselissa on sisäpäässä jousi joka pitää sisäpään mukin paikallaan, jos jousi ei ole paikallaan niin lootasta pukkaa öljyt pihalle
pidemmässä sitä jousta ei tarvita (saattaa siellä sellanen silti olla, joissain on, joissain ei) kun tukilaakerin kiinnitys pitää akselin sisäpään paikallaan.
Ai niin, kun purat sen akselin niin ole varovainen sen tripodin kanssa, siinä ei meinaan ole osat millään kiinni toisissaan, päädyt meinaan etsimään neulalaakerin osia tallin lattialta jos ne rauta holkit pääsee pois paikaltaan. Eli kun saat sen auki vedä teippiä sen tripodin ympäri. (muistaakseni haynes opas neuvoi ton teippi kikan)