Auto: 2001 307 1,6 (automaatti).
Rupesin mittailemaan akkua kun se on tyhjentynyt pari kertaa ja selvisi että miinus navasta mitattuna perus flukella auto sammutettuna näyttää n. 1,8 A? Kuulostaa aika isolta jos kyseinen virta saisi olla vain joitain milliamppeereja lukemani mukaan?
Kokeilin ensin ottaa mankan irti kun näytti olevan aiemman omistajan itse vaihma jos siinä ois ollu huonot johdotukset mutta ei. Sitten rupesin kokeilemaan sulake kerrallaan poissa uudestaan mittarilla mistä voisi johtua niin ainut mihin törmäsin oli PARC "sulakesilta" jonka pois ottaessa purku virta laski nollille, en ole mikään auto expertti ja koitin googlata tätä parc sulaketta niin en löytänyt oikein kuvausta mikä tämä on ja mitä tämän takana on? Konepellin alla olevaa sulakerasiaa en vielä kerennyt käydä läpi.
Oisiko kenelläkään vinkkiä, neuvoja mitä voisin tutkia itsenäisesti vielä, ennen kuin vien kukkaron huoltamon karhuttavaksi?
Niin ja tälläinen jälkiviisaus kysymys vielä, onkohan näitä sulakkeita hyvä napsia noin vain irti ja mittailla mitä näyttää kun jonkun sulakkeen kohdalla rupesi sisävalot vilkkumaan, kunnes painasin hätävilkkupainiketta jonka jälkeen ne sammui?
Edit: Ainii yksi juttu jäi mainitsematta, rattilukko on rikki joten virtalukon vaihto on tulossa loppuviikosta/ensiviikolla, voiko tämä vika johtaa akun tyhjenemiseen? voinko itse mitata mistään että purkaako virtalukko akkua?