1. Väli on tiukka ja kiinnikkeen irroittaminen tuo lisää tilaa. Pakollista se ei ole. Koti-oloissa moottorin voi tukea öljypohjasta, varoen alumiinisen sumpun paikallista ylikuormittamista.
2. Muistaakseni 6/8 mm.
3. Hihnakehä on kiinnitetty neljällä pultilla, joista yhtä on kehällä siirretty hieman sivuun. Hihnakehät pulttaantuvat siis vain yhteen kulma-asemaan. Keskipultin irroittamalla sekoitat jaon, sillä hihnakehän kampi-akseliin kiinnittävässä keski-osassa ei varsinaisesti ole kiilaa, vaan osa säätyy/kääntyy muotosulkeessa kymmeniä asteita.
4. Juurikin tuota hihnakehän keskiön asettamista kulma-asemaan (ts. asemointia lukitustapilla). Vaatii kuitenkin keskipultin löysentämisen/irroittamisen, tietoa ja erikoistyökalun. Joten tätä sinun tulee välttää, ellei ole varmaa (ts. lukitustappi ei mene paikalleen), että asetus on luistanut tmv.. Käännä vain kampi-akseli keskiö kiinnitettynä oikeaan kulma-asemaan.
5. Pumpun kotelo on muovia, eli oikea/maltillinen kiristysmomentti on tärkeää. Pultit kiristetään kaikki ensin sormitiukkuuteeen, siten että tiiviste on painunut. Momentti-avaimella lopulliseen momenttiin ristiin kiristäen (vrt. kannenpultit).