Webaston ohella on hyvä olla akkulaturi tai pitkän matkan ajoa riittävästi. Partnerissa voi olla ohjelmoitava rele, jolloin puhallinopeutta voisi nostaakin.
Jos on IPCU , eli pulssileveyttä muuttava rele ja tuolloin puhaltimen nopeus muuttuu portaattomasti ohjelmoinnin mukaisesti.
http://www.tyovalot.fi/product/1056/ipcu-pwm-12v-ohjausrele-webastoeber-ohjelmoitavaOn hienoa, että Aksu tietää webastoista paljon, kiitokset foorumin puolesta. Yleensä Webastojen säätö on melko mutkikasta ja uusimmissa niiden äly on integroitu auton CAN-väylään. Suomalainen Remuc kauko-ohjainsysteemi myytiin nerokkaana Oululaisena laitteena saksalaiselle Webastolle. Osassa autojen päästönormit ja muut rajoitukset kieltävät moottorin lämmittämisen, jolloin vain kabiini lämpeää. Huonompaan suuntaan on siis menty, jotta voisi itse viritellä.
OT: Tilasin K-väylään sopivan adapterin ja palataan tähän,kuten myös Webaston säätöihin ohjelmistojen kautta. Aksu, otatko kontakstia YV:llä, niin valmistellaan kehitystyötä säätää webastoja, tarvittava Boschin CO mittari löytyy
. Myös äly puhelinohjaus kera prepaidin ja halvan kännykkäohjaimen kanssa onnistuu.