Auto: 2000 306 1,8 XT (XU7JP4, ilmastointi).
Moi ystävät! Kampiakselin takastefa antanut Pösöstä ilmeisesti periksi ja kytkinkin vielä alkuperäinen, vuotava ilmastoinnin lauhdutin vaihdettava, jakohihnan vaihtoaika jne. Koneen poistamista mietitty ko. remonttien takia.
Voiko/onko edes mahdollista nostaa yläkautta 1,8-kone pois autosta yhdessä vaihteistonsa kanssa? Vai pitääkö vaihteisto irroittaa ensin moottorista, jotta hyvin ahtaalta näyttävästä tilasta pelkkä moottorikin mahtuisi tulemaan yläkautta pois autosta? Jos moottori tulee yläkautta yhdessä vaihteiston kanssa pois autosta, onko jotain erikoista, mitä pitäisi huomioida/tietää? Jakohihnan vaihtoa varten kampiakselin päästä pitäisi ehkä löysätä remmipyörän "iso" mutteri jo autossa jne.