Näin tosiaan... kukin tavallaan. Tässä yhden sellaisen tapa, jolla ei kolvi pysy kovin hyvin kädessä(ainakaan näin lähellä muoviosia)
Porasin siis maadoitus"kiskoon" reiän, mistä pultti prikkoineen läpi, sopiva liitin puristuksiin, ja nylock päälle, ettei löysty tärinästä. Pistokkeen vierestä löytyi valmis reikä, mistä johdon sai vietyä umpiosta läpi. Katsoin myös että tässä reitityskohdassa oli lisämaadoitusjohdolle tilaa, ei jää puristuksiin, kun umpion työntää kiinni. Ja johdon toinen pää auton rungon maadoituspulttiin, kuten tuossa megamanin linkkaamassa ketjussa mainittiinkin. Väliin taisin laittaa vielä jonkun liittimen, että helpompi irroitella jatkossa.
Seuraava kerta olisikin pian tulossa. Muutaman vuoden jälkeen, on taas alkanut ilmoitella palaneesta sumuvalosta, vaikka valot toimii. Täytyy tutkailla, onko ilmaantunut uusi vikakohta. Vai onko vaan liittimet hapettuneet, kun auto seisoi ilman akkua melkein vuoden.