Jatkanpa kyselyä samasta ja omasta ongelmasta, eli ensimmäisellä kerralla kun auto herjasi tuosta antipollution faultista niin moottorin merkkivalo paloi ja lisäksi kojetaulussa vilkkui tai paloi mielestäni koko ajan stop-teksti ja apunäytössä vilahti silloin tällöin teksti antipollution fault. Nyt kun kävin ajamassa lenkin, niin auto piippasi käynnistyksen jälkeen ja ilmoitti virheestä, mutta ei sen jälkeen virkkanut enää mitään, vaan jäljelle jäi palamaan vain tuo moottorin merkkivalo. Voiko olla niin, että tuota "vikaa" ei auton mielestä enää olekaan, ja se vain ilmoittaa vikamuistiin jääneestä merkinnästä. Eli voisiko tuo korjaantua vikakoodien kuittaamisella? En oikein tunne näitä pösöjä niin en tiedä toimintalogiikasta.
Luulen tosiaan, että järjestelmässä ei ole välttämättä vikaa, kun antipollution fault sattui ilmenemään juuri webaston vaihdon yhteydessä. On kuitenkin mahdollista, että satuin jäähdytysputkia ährätessäni vääntää jotakin johtonippua/liitintä niin, että herja tulisi nyt huonosta anturin kosketuksesta tai jostakin sellaisesta. Mitä liittimiä pitäisi alkaa tutkimaan tarkemmin. Kaikki osumaetäisyydellä olevat näyttävät olevan paikoillaan ja ehjiä?